آیا عسل مفید برای کلیه مزمن بیمار بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا عسل مفید برای کلیه مزمن بیمار بیماری

آیا عسل برای بیمار بیماری مزمن کلیوی مفید است؟ همانطور که می دانید، رژیم غذایی است که در واقع نقش مهمی در کنترل پیشرفت بیماری مزمن کلیه ایفا می کند. رژیم غذایی مناسب ممکن است اثر درمانی درمان را افزایش می دهد و کاهش آسیب به کلیه، اما رژیم غذایی بد ممکن است بار کار به کلیه ها اضافه کرده و آسیب بیشتر به آنها.

تابع از عسل

عسل می تواند برای یک مدت طولانی، که نشان می دهد اثر نگهدارنده آن سپرده ها، باکتری ها بسیار می تواند اجتناب شود.

عسل دارای عملکرد تنظیم معده در نتیجه کمک به بدن در جذب مقدار تغذیه.

عسل را بهبود می بخشد ایمنی

عسل سیستم قلبی و عروقی محافظت

عسل به عملکردهای بالا، متوقف می شود که پیشرفت CKD.

از بالا ما می دانیم که عسل برای بیمار بیماری های کلیوی مفید است. اما به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد کافی نیست، شما باید درمان به موقع کنند.

چه نوع از درمان برای درمان بیماری های کلیوی مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی را امید برای بیماران بیماری کلیه است.

فشرده سازی داغ بر روی نقاط دوجانبه Shenshu (BL23) است که به medicinals میکرو فرایند است که از بین بردن سموم و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در نقاط Shenshu (BL23) خارج. در چنین راهی، هدف از سم پاک کننده را می توان به دست آمده، با سم های بیماری زا حذف شده و چی اصلی دوباره بازسازی شد.

اصل عمل:

قانون در نصف النهار مثانه از پا taiyang با فشرده سازی داغ بر روی دو جانبه Shenshu نقاط (BL23)، استفاده از توابع داخلی و خارجی از نصف النهار مثانه از پا taiyang و نصف النهار کلیه shaoyin foot-، وارد کنید کلیه کانالهای انرژی همراه، از بین بردن عوامل بیماری زا در کلیه سمی .

Shenshu طحالی (BL23) طحالی که در آن خام حرارت و چی سرد رطوبت را به نصف النهار مثانه را وارد کنید و تخلیه خارج است. بنابراین، فشرده گرم است در این طحالی انجام می شود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: